Low budget marketing

Geven loont is een cliché in business. Maar hoeveel geven loont jou en/of mij? Wie herkent niet de vraag: “Zullen we een bakkie doen, nader kennis maken en kijken of jij wat voor mij kunt betekenen?” Waar eindigt koffie drinken en begint dienstverlening? Voor we het weten zijn we toch snel een paar uur verder, aangenaam gebrainstormd, en bedank je mij voor de koffie en de inspiratie.
Bij de start van vandeRegie speelde bij mij de vraag, heb ik meer of minder moeten geven. Wat loont het voor wie, en/of moet het wel lonen? Het ging immers over opzet/inzet van low budget marketing(communicatie). Vandaar aangename duidelijkheid van mijn kant:
Weet je niet hoe te beginnen met je eigen PR en marketing en is je budget beperkt? Met mijn eerste input en inspiratie kom je soms al een eind op weg met je eigen marketing(communicatie). Daarom een low budget voorstel van mijn kant: mijn eerste uur is gratis. En voor het tweede uur betaal je een starttarief. Zijn we beiden enthousiast en wil jij een vervolg? Het blijft ook dan pragmatisch en low budget!
Nieuwsgierig of ik je wat te geven heb? Je bent welkom op de koffie of eventueel voor een glas wijn.